miércoles, 4 de noviembre de 2020

SOMOS AUTÓNOMOS

Durante as clases traballamos de moitos xeitos (explicacións, fichas en papel, fichas interactivas, caderno de Emat...), pero unha das maneiras que máis nos gusta traballar é cando collemos a tableta e os auriculares e traballamos de xeito autónomo seguindo as indicacións da profe. 

Normalmente traballamos co Google Classroom, dentro dunha das clases (Lengua, Naturais, Sociais...) e ahí eliximos o tema a traballar dentro do cal atopamos vídeos explicativos moi entretidos e fichas interactivas que permiten autocorrexirse.  

Así podemos repasar e traballar, o que a profe nos explicou, de xeito autónomo e ao noso ritmo, empregando as novas tecnoloxías, que tan importantes son na metodoloxía do noso cole, vendo os vídeos tantas veces como precisemos, facendo as fichas e correxíndoas para practicar ata que nos saian ben, fixándonos nos erros.










lunes, 2 de noviembre de 2020

DIETA SAUDABLE

 Dentro do proxecto "A vaquiña polo que vale" estivemos traballando a orixe dos alimentos e como debe ser unha dieta saudable, na tarefa 2 do noso proxecto.

Primeiro coñecemos de onde proveñen moitos dos alimentos que tomamos a diario, as plantas e cereais son de orixe vexetal, carnes, peixes, lácteos... son de orixe animal e a auga e o sal de orixe mineral. 

A continuación vimos a importancia de manter unha dieta saudable eequilibrada na que hai que comer un pouco de todo e variar as nosas comidas mesturando verduras, froitas, cereais, peixe, carne, lácteos... e evitando comidas moi grasas e con moito azucre.

Para entender mellor esta dieta saudable, estivemos creando o noso plato saudable como podedes ver nas fotos. Nun plato dividido nas proporcións axeitadas, estivemos pegando os debuxos de alimentos no apartado correspondente.








viernes, 30 de octubre de 2020

USAMOS LA CALCULADORA

Entre los materiales que tenemos en el estuche de Emat está una peaueña calculadora. En alguna sesión de Mates la usamos para aprender a hacer cálculos con ella y además nos divertimos.

Una actividad que solemos hacer con la calculadora es, por parejas, por turnos, uno dice una operación y el otro tiene que hacerla en la calculadora, pero antes de dar al igual debe decir el resultado y comprobarlo después con la calculadora.

Importante que mientras jugamos mantenemos los cuidados necesarios como la mascarilla, cada uno en su silla y sin compartir el material. Porque se puede aprender y jugar cuidándonos mutuamente.








miércoles, 28 de octubre de 2020

FACEMOS ESQUEMAS

Dentro do proxecto " A vaquiña polo que vale" aprendimos o que é un esquema e para que serve: organizar as ideas principais, destacar conceptos importantes, visualizar contidos...

Aproveitando que estivemos aprendendo moito sobre os animais, para clasificar os cinco grupos dos vertebrados (mamíferos, aves, peixes, anfibios e reptís). Primeiro vendo diferentes vídeos que nos explicaban as características máis importantes de cada tipo e despois completabamos a parte do esquema correspondente entre todos seguindo o modelo da pizarra. 





lunes, 26 de octubre de 2020

RUTINAS DE PENSAMIENTO

Una de las metodologías que se trabajan en nuestro colegio, sobre todo, en los proyectos, son las rutinas de pensamiento. Actividades en las que ponemos "a funcionar las neuronas". Acostumbrarnos a pensar, tanto antes como después de una actividad, reflexionando sobre lo que sabemos o lo que vamos aprendiendo.

En este caso, relacionado con el proyecto "A vaquiña polo que vale" estuvimos haciendo dos de ellas.

Una es la de "Lluvia de ideas" donde escribimos todo lo que sabemos o recordamos sobre un tema antes de profundizar más en él y así podemos comparar lo que sabíamos y todo lo nuevo que vamos aprendiendo.



Otra rutina de pensamiento que hemos trabajado es "El semáforo" donde escribimos en el apartado del color verde afirmaciones reales y en el apartado del color rojo afirmaciones no reales de lo que hemos estado trabajando, viendo, escuchando, aprendiendo... 




martes, 6 de octubre de 2020

MATES MANIPULATIVAS

Gracias a Emat aprendemos mucho mejor porque practicamos las operaciones y cálculos a través del razonamiento, la práctica divertida con los juegos y la manipulación de diferentes objetos. Uno de esos objetos son los palitos de colores.

Cada uno tenía sobre su mesa dos grupos de palitos, de diferente color. La profesora iba anunciando cuantos palitos entraban (suma) o cuantos salían (resta), y anunciábamos el resultado. 

Aquí va una muestra de lo atentos que estábamos.







lunes, 5 de octubre de 2020

DIVERTÍNDONOS CO XADREZ

 Co mes de outubro comezamos a traballar o xadrez. 

Déronnos a benvida as marionetas do taboleiro e axudáronnos a recordar cousas como a forma cadrada do taboleiro, as cores branca e negra, as 64 casillas (8 por fila e columna), o número de cada unha das pezas, os diferentes movementos...

Ademais recordamos o importante que nos ensina xogar ao xadrez, o respeto ao compañeiro co que xogamos, a atención, o silencio, o cumprimento das normas, anticiparse aos  movementos...

E coma sempre, o importante é aprender divertínose, así que tamén movemos un pouco o corpo coas cancións do xadrez e do taboleiro.